SIKÇA SORULAN SORULAR
ÜYELİK & HESAP
Nasıl üye olabilirim?
Sitemize üyeliğiniz bulunuyor ise ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Üye Girişi” linkine tıklayıp e-mail ve şifreniz ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Üye olmak isterseniz sitemizi ziyaret ederek ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Üye Girişi” linkine tıklayın. Açılan sayfada “Kayıt Ol” linkine tıklayarak istenilen bilgileri doldurup üyelik işlemini tamamlayabilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sportime.com.tr’dan üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ürünleri sepete ekledikten sonra “Misafir Olarak Devam Et” linkine tıklamanız yeterli.
Üyelik bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
Giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan "Hesabım" alanına gelerek “Hesap Bilgilerim” sekmesine tıklayın. Bu sayfada yer alan Ad, Soy ad, Cinsiyet, Doğum Tarihi ve Cep Telefonu Numarası gibi alanlarda dilediğiniz bilgi değişikliğini yapabilirsiniz. E-mail adresi her üyelik için tekil olduğundan e-mail adres değişikliği yapılamamaktadır.
Şifremi unuttum, nasıl değiştirebilirim?
Sportime.com.tr’a üye olurken kullandığınız şifreni unuttuysanız "Üye Girişi" bölümünden “Şifremi Unuttum” alınana tıkladığınızda üyelik e-mail adresini girebileceğiniz sayfa açılacaktır. E-mail adresini yazıp “Sıfırlama Linki Gönder” butonuna tıkladığınızda şifre linki e-mail adresine gönderilecektir. Gelen linke tıklayarak açılan sayfada yeni şifrenizi belirleyip hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
ÖDEME
Nasıl ödeme yapabilirim? Ödeme seçenekleri nelerdir?
Ürünleri sepete ekleyip sepeti onayladıktan sonra adres ve kargo seçimini yaparak ödeme sayfasına geçebilirsiniz. Ödeme sayfasına geçiş yaptığınızda kredi kartı veya debit kart (hesap kartı) ile ödeme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda ödeme veya havale/eft ile ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme veya havale/eft ile ödeme uygulamamız bulunmamaktadır.
3D güvenli ödeme yönetimini kullanabilir miyim?
Sportime.com.tr'da 3D güvenli ödeme yöntemi kullanılmaktadır.3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.
Taksitli ödeme yapabilir miyim? Vade farkı uygulanır mı?
Anlaşmalı olduğumuz Bonus, World, Maximum, CardFinans, Paraf, Axess ve Advantage özellikli kredi kartları ile peşin fiyatına 2 vade farkı ile 9 taksite kadar işlem yapılabilmektedir.
Kampanya indirim kupon kodu ile ödeme yapabilir miyim?
Adınıza veya markalara özel olarak tanımlanan kupon kodları ile ödeme işlemlerini yapabilirsiniz. Kupon kodunu ekranın sağ köşesinde yer alan “Promosyon Kodu” bölümüne yazıp “Uygula” butonuna tıkladığınızda sepet tutarından kupon kodu tutarı düşülecektir. İndirim kodu sipariş oluşturulduktan sonra kullanılamamaktadır.
Kurumsal fatura oluşturabilir miyim?
Fatura adres bilgilerini girerken “Adres Bilgileri” bölümündeki “Kurumsal” seçeneğini işaretleyerek istenilen bilgileri yazıp kurumsal fatura oluşturabilirsiniz.
GÜVENLİK
Sportime.com.tr’dan alışveriş yapmak güvenli mi?
Ödeme yaparken kredi kartına ait bilgiler 256 bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmaktadır. Bu işlem sırasında bilgiler sadece bankaya gönderilmekte, Sportime tarafından saklanmamaktadır.
Kredi kartı bilgilerim saklanıyor mu?
Verilerinizin güvenliğini sağlamak için banka veya kredi kartı bilgileriniz saklanmamaktadır.
Kişisel bilgilerim güvende mi?
Kişisel bilgileriniz üyelik esnasında onaylamış olduğunuz üyelik sözleşmesi doğrultusunda saklanmaktadır. Detaylı bilgi için https://sportime.com.tr/aydinlatma-metni linkini ziyaret edebilirsiniz.
SİPARİŞ İŞLEMLERİ
Nasıl sipariş verebilirim?
Beğendiğiniz ürünleri sepete ekleyip, satın alma işlemini gerçekleştirmek için ekranın sağ üst köşesinde yer alan “Sepetim” butonun üzerine gelip “Sepetime Git” butonuna tıklayın. Sepet sayfası açıldığında ekranın sağ orta kısmında yer alan “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayarak adres bilgileri sayfasına geçiş yapmış olacaksınız. Üye girişi yaptıysanız kayıtlı adres seçebilir veya yeni bir adres ekleyebilirsiniz. Misafir olarak giriş yaptıysanız adres bilgilerini doldurmanız gerekmektedir. Adres bilgilerini kontrol edip kargo seçimini yaptıktan sonra ekranın sol alt kısmında yer alan “Ödeme Adımı” butonuna tıklayın. Ödeme bilgilerini girdikten sonra “Mesafeli Satış Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme Formu'nu okudum, onaylıyorum.” Kutucuğunu doldurup ardından “Siparişi Tamamla” butonuna basarak siparişi onaylayabilirsiniz.Siparişizi onayladıktan sonra 3D güvenli ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz ve banka sisteminde kayıtlı olan telefon numarana SMS gelecektir. SMS ile gelen şifreyi girip işlemi onayladıktan sonra siparişiniz alınmış olacaktır.
Sipariş oluştururken hata aldım ne yapmalıyım?
Sipariş aşamasında hata almanız durumunda kullandığınız tarayıcının arama geçmişini temizleyip, farklı bir tarayıcı üzerinden tekrar işlem yapmayı deneyebilirsiniz. Eğer almış olduğunuz hata/hatalar kart ile ilgiliyse banka ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?
Sepetim sayfasında hediye notu bölümü yer almaktadır. Dilerseniz “Hediye notunuz” kutucuğunu işaretleyip hediye notunu oluşturabilirsiniz.
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?
Hediye notu bulunan siparişler hediye paketi yapılarak gönderilmektedir.
Sipariş faturam ürün ile birlikte gelecek mi?
Hediye ürünler haricindeki tüm siparişler faturası ile birlikte adresinize gönderilmektedir. Fatura aynı zamanda sipariş sırasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresine de iletilmektedir. Dilerseniz faturanıza “Siparişlerim” sayfasını ziyaret ederek de ulaşabilirsiniz.
Sipariş durumunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra kayıtlı e-posta adresine sipariş bilgilerinin yer aldığı mail gönderilmektir. Siparişinin durumunu: “Siparişlerim” sayfasından veya “Yardım” başlığı altındaki “Sipariş Takibi” bölümünden sipariş numarasını ve mail adresini yazarak kontrol edebilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Oluşturulan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişi iptal edebilir ve yeniden bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Dilersen sipariş iptal talebini Müşteri İlişkileri takımımızla bağlantı kurarak iletebilirsin. Hazırlanan veya kargoya teslim edilen siparişlerin iptal işlemi yapılamamakta olup, kargo paketini teslim almadan iade için gönderebilirsiniz. Ürünler depomuza ulaşıp gerekli kontroller yapıldıktan sonra ücret iade işlemleri gerçekleştirilir.
TESLİMAT & KARGO
Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?
Yurtiçi Kargo firması ile çalışıyoruz.
Kargo ücreti ödeyecek miyim?
3000TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 3000TL altı olan siparişlerde kargo ücreti alınmaktadır.
Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?
Siparişler Türkiye’nin her bölgesinde adresine teslim edilmektedir. Yurt dışı ve Kıbrıs’a teslimat yapılmamaktadır.
Teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Siparişin, sipariş oluşturma aşamasında belirttiğin adrese gönderilmektedir.
Ürünlerim kaç iş gününde kargoya verilir?
Sportime.tr’ da siparişler 1-2 gün içinde, hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler ise takip eden ilk iş gününde hazırlanmaya başlar. Siparişler ortalama 2-4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Siparişleri Türkiye’nin her bölgesinde adrese teslim ediyoruz ancak yurt dışına ve Kıbrıs’a şu an için ne yazık ki teslimat yapamıyoruz. Mobil alan olarak belirtilen; haftanın belirli günlerinde teslimat yapılan bölgelere kargo teslimat süreleri farklılık gösterebilmektedir.
Kargoya teslim edilen ürünlerimi nasıl takip edebilirim?
Sipariş kargoya teslim edildikten sonra sipariş sırasında belirtmiş olduğunuz iletişim bilgilerine kargo takip bilgilerini e-posta ve sms olarak iletiyoruz. Sipariş durumunu ve tahmini teslim tarihini hesabınıza giriş yapıp “Siparişlerim” sayfasından görebilirsiniz. Eğer üye değilseniz sipariş ve kargo durumunu “Yardım” sekmesi altındaki “Sipariş Takibi” bölümünden sipariş numarası ve e-posta adresini yazarak sorgulama yapabilirsiniz. Dilersen, siparişinin teslim edildiği kargo firması sitesini ziyaret ederek kargo takip numaran ile kargo durumunu sorgulayabilirsin. Yurtiçi Kargo Web Site: https://www.yurticikargo.com/Yurtiçi Kargo İletişim: 444 99 99
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sipariş adresinize ulaştığında kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinin durumunu kontrol etmeyi unutmayın. Ürünlerde bir hasar görmeniz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden ‘’hasar tespit tutanağı” tutmasını isteyebilirsiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından depomuza ulaştırılacak ve ürünlerin iade/değişim işlemi yapılacaktır. Bu adımları takip etmeden ürünü teslim aldığınızda sorumluluk sportime.com.tr’a ait olmayacaktır.
Kargom teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Adresinizde bulunmamanız durumunda, ürünler ilgili kargo firmasının dağıtım şubesine gönderilmektir. Dağıtım şubesinden 2 gün içerisinde teslim alınmayan ürünler firmamıza iade edilmektedir. Böyle bir durumda Müşteri İlişkileri takımımızla bağlantı kurarak talebinizi iletebilirsiniz.
Faturam ürünüm ile teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Hediye ürünler haricindeki tüm siparişler faturası ile birlikte adresinize gönderilmektedir. Fatura aynı zamanda sipariş sırasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresine de iletilmektedir. Dilerseniz faturya “Siparişlerim” sayfasını ziyaret edip ulaşabilirsiniz.
İYZİCO İLE ÖDE
iyzico ile Öde nedir?
Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenle, ister banka kartınla ister
havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanı sağlar.
iyzico bakiye nedir?
iyzico bakiye; kredi kartına ihtiyaç duymadan alışveriş yapabilmeni sağlayan tutardır. iyzico
hesabına mobil uygulamamız üzerinden para yükleyebilir, dilediğin gibi harcayabilir,
istersen bakiyendeki tutarı banka hesabına çekebilirsin.
iyzico hesabıma nasıl para yüklerim?
iyzico mobil uygulamasında “Para Yükle” seçeneğine tıkladıktan sonra, “Kart ile Para
Yükle” ve “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneklerini görebilirsin. Kartınla hesabına para
yüklemek istersen, “Kart ile Para Yükle” butonuna tıklayarak yüklemek istediğin tutarı
girebilirsin. Sonrasında kayıtlı kartlarından birini seçerek işleme devam edebilir veya yeni
bir kart ekleyerek para yükleme işlemini gerçekleştirebilirsin. Kartınla yaptığın tüm
işlemler, 7 gün 24 saat anında bakiyene yansır. “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneği ile devam etmek istersen, banka hesabını seçebilir ve yüklemek istediğin tutarı girebilirsin. EFT/Havale ile yaptığın bakiye yüklemeleri anında bakiyene yansır.
İadelerimi nereden takip edebilirim?
iyzico mobil uygulamasını indirerek iadelerini takip edebilir, aklına bir soru takılırsa 7/24
canlı destek alabilirsin.
İadem ne zaman hesabıma yansır?
İade talebin onaylandığı anda hesabına aktarılır.
ALIŞVERİŞ KREDİSİ
Alışveriş Kredisini Nasıl Kullanabilirim ?
• İyzico ile öde seçeneğini tıkladığınızda sayfanın en alt kısmında ALIŞVERİŞ KREDİSİ seçeneğine tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
• 1000 TL üzeri siparişler için geçerlidir.
• İyzico Mobil uygulamasının telefonunuzda yüklü olması gerekmektedir
Alışveriş Kredisi ile verdiğim siparişte İptal İade süreçleri nasıl ilerlemektedir ?
• Ürünü iade ya da iptal etmek istediğinizde iadeye onay verildiği an itibari ile (bankaya ödeyeceği faizli kredi tutarı değil) ürünün sepet tutarı iyzico hesabına aktarılır.
• İade edilen Tutar hiçbir şekilde nakit olarak çekilemez veya kredinin çekildiği banka hesabı dışına farklı bir banka hesabına da gönderilmesini sağlayamaz.
• Talebe istinaden iyzico parayı kredinin çekildiği hesaba gönderir ve her bankanın cayma süresi ve kurallarına göre kullanıcı kendi bankasının mobil, internet şubesi veya çağrı merkezi üzerinden kredisini kapatabilir. Bu süreç tamamen banka ile kullanıcı arasındadır.
KAMPANYALAR
Kampanyalarınızdan nasıl faydalanabilirim?
Sitemiz üzerinden güncel kampanyalarımıza ulaşabilir ve ürünlerimize indirimli olarak sahip olabilirsiniz.
Kampanya koşullarınız ve uygulamalarınız nelerdir?
Kampanyalarımız dönemsel olarak yapılmakta olup sadece sportime.com.tr’da geçerlidir.Aynı anda birden fazla kampanyadan faydalanılamamaktadır.Kampanyalarımız belirli ürün ve stoklarla sınırlıdır.Sportime kampanya koşullarını gerekli gördüğü takdirde değiştirme, erteleme ve iptal etme hakkına sahiptir.
İADE
Sportime.com.tr’dan aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
Ürünü teslim alındığın tarih itibari ile 30 gün içerisinde iade edilebilirsiniz.
Ürün iade koşulları nelerdir?
• Ürün orijinal durumda, orijinal etiketleri ile birlikte orijinal ambalajı içerisinde olmalıdır.• Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketleri çıkartılmamış olmalıdır. • İlgili tutar, banka tarafından ortalama 10 iş günü içiresinde karta yansıtılmaktadır.• Varsa- ürün ile birlikte gönderilen ürüne ait aksesuarları eksiksiz şekilde gönderilmiş olmalıdır.• Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.• Ürünün orijinal paketi zarar görmemiş, yeniden satılabilir özelliğini yitirmemiş olmalıdır. • Orijinal kutu bantlanmamalı, etiket yapıştırılmamalı, üzerine yazı yazılmamış olmalıdır.• Ürünü orijinal kutusu haricinde Sportime kutusunun içerisine veya zarar görmeyeceği bir kutu içerisine koyarak göndermeniz gerekmektedir.• Bu koşullara uymayan ürünler hiçbir işlem yapılmadan adresinize geri gönderilecektir.• Hijyen kuralları gereği mayo ve bikini ürünlerinde iade yapılamamaktadır.
Kurumsal fatura kesilen ürünü iade edebilir miyim?
Kurumsal fatura kesilen ürün(leri) iade etmek için öncelikle firmanıza iade faturası düzenletmeniz gerekmektedir.İade istenilen ürün, tüm aksesuarları ile birlikte kullanılmamış, satılabilir özelliğini yitirmemiş ve orijinal kutusu zarar görmemiş olmalıdır. Ürünü orijinal kutusu haricinde Sportime kutusunun içerisine veya zarar görmeyeceği bir kutu içerisine koyarak göndermeniz gerekmektedir.Orijinal kutusu zarar gören ürünler (orijinal kutunun bantlanması, üzerine etiket yapıştırılması veya yazı yazılması vb.) iade işlemi yapılmayarak adresinize geri gönderilecektir. Not: İade faturası düzenlenmeyen ürünleriniz ücret iadesi yapılmadan adresinize gönderilecektir.
İade yapmak istediğim ürünü nasıl gönderebilirim?
Ürün ve faturasını, faturanın alt kısmında bulunan iade formunu doldurarak Yurtiçi Kargo (Müşteri Kodu:895908556) ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.İade kabul adresimiz; ÜNAL PERAKENDE ANONİM ŞİRKETİHaramidere Sanayi Sitesi Yakuplu Mh. No:1/3, 34524 Beylikdüzü / İstanbul
Ücret iadesi ne kadar sürede yapılır?
Ürün(ler) depomuza ulaştığında, gerekli kontrollerden geçerek, iade talimatı 2 - 7 gün iş günü içinde ilgili bankalara gönderilmektedir. Bankaya iade talimatı gönderilmesi durumunda, kayıtlı olan mail adresinize bilgilendirme yapılmaktadır.
İade yapıldığına dair mail geldi, tutarı hesabımda göremiyorum?
İade tutarının hesabınıza yansıma süresi bankanın süreçlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilmekte olup bu sürece müdahale edememekteyiz. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde;• İlgili tutar, banka tarafından ortalama 10 iş günü içiresinde karta yansıtılmaktadır. • İade tutarı, ödeme hesap kesim tarihinden önce yapıldıysa ilk ekstrede, hesap kesim tarihinden sonra yapıldıysa bir sonraki ekstrende görülecektir.• Sportime, iade tutarının tamamını ödemekte olup banka, alışveriş kaç taksitle yapıldıysa, iade tutarını da aynı taksit sayısında geri öder. Debit kart (hesap kartı) ile yapılan alışverişlerde; İlgili tutar, banka tarafından ödeme işlemini gerçekleştirdiğin debit (hesap) kartına ortalama 15 iş günü içerisinde yansıtılacaktır.
İade sürecimi nasıl takip edebilirim?
İade işleminin hangi aşamada olduğunu Müşteri İlişkileri takımımızla bağlantı kurarak öğrenebilirsin.
İade ücretim neden taksitli olarak hesabıma yansıyor?
Sportime.com.tr, taksitli yapılan alışveriş tutarlarını tek seferde bankaya yönlendirmektedir. Banka alışveriş kaç taksitle yapıldıysa, iade tutarını da aynı taksit sayısında geri ödemektedir. Ör: Ürünü 3 taksit ile aldıysanız iade banka tarafından 3 ayda tamamlanacaktır.
ÜRÜN İNCELEME
Sportime.com.tr’a aldığım ürün/ürünleri incelemeye gönderebilir miyim?
İnceleme yapılması istenilen ürünü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ( Müşteri Kodu :895908556) ile karşı ödemeli olarak, faturanın alt kısmında yer alan "iade" bölümünü doldurulup firmamıza gönderebilirsiniz.Faturaya ürün ile ilgili yaşanılan şikayetler, açık adres ve iletişim bilgilerinin yazılması gerekmektedir.Ürün inceleme kabul adresimiz:ÜNAL PERAKENDE ANONİM ŞİRKETİHaramidere Sanayi Sitesi Yakuplu Mh. No:1/3, 34524 Beylikdüzü / İstanbul
İnceleme işlemleri ne kadar sürede gerçekleştirilir?
Ürün inceleme işlemleri, ürün bize ulaştığı tarih itibari ile 21 iş günü içerisinde tamamlanmakta, online alışveriş sırasında sisteme kaydedilen iletişim bilgilerinize mail aracılığıyla işlem sonucu hakkında bilgi gönderilmektedir.
Hangi ürünleri inceleme için gönderebilirim?
Temizleme ürünleri ve çorap haricindeki sportime.com.tr üzerinden satılan tüm ürünler inceleme için gönderilebilmektedir.