İşlem Rehberi
Neden üye olmalıyım?
Sportime.com.tr’a üye olduğunda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, sana özel alışveriş olanaklarından faydalanabilir, siparişlerini "Hesabım" sayfasından kolayca takip edebilirsin. Sitemize üyeliğin bulunuyor ise ekranın sağ üst köşesinde bulunan “üye girişi” linkine tıklayıp e-mail ve şifren ile giriş yapabilirsin. Üye olmak istersen sitemizi ziyaret ederek ekranın sağ üst köşesinde bulunan “üye girişi” linkine tıkla. Gelen sayfa da “üye ol” linkine tıklayarak istenilen bilgileri doldurup üyelik işlemini tamamlayabilirsin.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan da Sportime.com.tr üzerinden alışveriş yapabilirsin. Beğendiğin ürünleri sepetine ekledikten sonra "Üye olmadan devam et" sekmesine tıklayıp, istenilen bilgileri doldurarak alışverişini tamamlayabilirsin. Üye olmadan verdiğin siparişleri "Yardım" başlığı altındaki "Sipariş Takibi" sekmesine tıklayarak e-mail adresin ve sipariş numaranı girip ürünlerinin güncel durumuna ulaşabilirsin.
Üyelik bilgilerimi ve iletişim izinlerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyeliğine giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan "Hesabım" alanına gelerek “Üyelik Bilgilerim” sekmesine tıkla. Bu sayfasında yer alan İsim, Soy isim, Doğum tarihi ve Cep telefon numarası gibi alanlarda dilediğin bilgi değişikliğini yapabilirsin. E-mail adresi her üyelik için tekil olduğundan e-mail adres değişikliği yapılamamaktadır.
İletişim izinlerini
“Kampanya ve ürünlerden e-posta ile haberdar olmak istiyorum”
“Kampanya ve ürünlerden SMS ile haberdar olmak istiyorum” seçeneklerini işaretleyerek onaylayabilirsin.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Sportime.com.tr’a üye olurken kullandığın şifreni unuttuysan "Üye Girişi" bölümünden “şifremi unuttum” alınana tıkladığında üyelik e-mail adresini girebileceğiniz sayfa açılacaktır. E-mail adresini yazıp “Gönder” " butonuna tıkladığında şifre linki e-mail adresine gönderilecektir. Gelen linke tıklayarak açılan sayfada yeni şifreni belirleyip hesabına giriş yapabilirsin.
Sportime.com.tr’dan alışveriş yapmak güvenli mi? Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?
Ödeme yaparken kredi kartınla ilgili bilgiler 256 bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmaktadır. Bu işlem sırasında bilgilerin sadece bankaya gönderilmekte, firmamız tarafından saklanmamaktadır. Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğin kimlik bilgilerin üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmakta ve iznin dışında paylaşılmamaktadır.
Sipariş ve teslimat durumunu nasıl öğrenebilirim?
Ödeme alındıktan sonra kayıtlı e-mail adresine sipariş bilgilerinin yer aldığı bir mail gönderilecektir. Siparişin kargoya teslim edildikten sonra sipariş sırasında belirtmiş olduğun iletişim bilgilerine kargo takip bilgilerini e-posta ve sms olarak iletiyoruz. Sipariş durumunu ve tahmini teslim tarihini hesabına giriş yapıp siparişlerim sayfasından görebilirsin.
Eğer üye değilsen sipariş ve kargo durumunu yardım sekmesi altındaki “sipariş takibi” bölümünden sipariş numaranı ve e-posta adresini yazarak sorgulama yapabilirsin.
Sportime.com.tr’da siparişler 1-2 gün içinde, hafta sonu ve resmi tatillerde verdiğin siparişler ise takip eden ilk iş gününde hazırlanmaya başlar. Siparişler ortalama 2-4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
Siparişleri Türkiye’nin her bölgesinde adresine teslim ediyoruz ancak yurt dışı ve Kıbrıs’a şuan için ne yazık ki teslimat yapamıyoruz.
Mobil alan olarak belirtilen; haftanın belirli günlerinde teslimat yapılan bölgelere kargo teslimat süreleri farklılık gösterebilmektedir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Dilersen sipariş iptal talebini Müşteri İlişkileri takımımızla bağlantı kurarak iletebilirsin.
Hazırlanan veya kargoya teslim edilen siparişlerin iptal işlemi yapılamamakta olup, kargo paketini teslim almadan iade için gönderebilirsin.
Ürünler depomuza ulaşıp gerekli kontroller yapıldıktan sonra ücret iade işlemlerin gerçekleştirilir.
Sportime.com.tr’dan aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
Ürünü teslim alındığını tarih itibari ile 30 gün içerisinde iade edilebilirsin.
İade işlemleri mağazalarımızdan yapılamamakta olup anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile ürünü bize göndermen gerekmektedir.
Uyuşmazlık Çözüm Alternatifleri
Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar;
Değeri 4.000 Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine
Değeri 6.000 Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine
Değeri 4.000 Türk Lirasının ile 6.000 Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda büyükşehir statüsünde bulunan ilerde il tüketici hakem heyetlerine başvuru zorunludur.
Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.
Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.